Jak wybrać fototapetę do biura w zależności od działalności

Jeśli szukasz fototapety do biura, ale nie wiesz czym się kierować przy wyborze, to jest artykuł dla Ciebie. Ile firm, tyle różnych fototapet może w nich zawisnąć więc wybór nie jest
prosty. Skupimy się tu głównie na tych firmach, w których pracuje się w przestrzeni biurowej.

Na co zwrócić uwagę wybierając fototapetę?

Fototapety możemy powiesić właściwie w każdej przestrzeni biurowej, trzeba jednak mieć na
uwadze takie czynniki jak rozmiar fototapety i wielkość biura, kolorystyka i ogólny klimat
wnętrza oraz właściwości techniczne danych fototapet. Jeśli firmowe biuro jest niewielkie, to
polecamy do niego fototapety na całą ścianę, bo wtedy taki wzór będzie widoczny i będzie
dobrze się prezentował.

Do dużych przestrzeni z kolei nie polecamy krzykliwych wzorów,
które przy swoich dużych rozmiarach mogłyby być zbyt przytłaczające. W kwestii kolorystyki
powinniśmy dostosowywać wzór fototapety do barw dominujących w naszym biurze. Jeśli w
naszym biurze nie ma jednolitego kolorytu, to zalecamy wybrać fototapetę w możliwie
nienachalnych kolorach.

Ostatnią ważną sprawą przy wyborze fototapety są jej właściwości
techniczne, czyli odporność na ścieranie i blaknięcie, zmywalność, wodoodporność i
niepalność. Jeśli chcemy być proekologiczni to warto się zorientować, czy dany producent
fototapet spełnia normy dotyczące szkodliwości dla środowiska.

biuro

Jak dopasować fototapetę do rodzaju działalności?

Podstawowym kryterium wyboru fototapety do biura powinno być dopasowanie jej do
wystroju wnętrza, a zarazem charakteru firmy. Każdy przedsiębiorca chce, aby ludzie widzieli
jego firmę w odpowiednim świetle. Niektórzy chcą być postrzegani jako nowatorscy, inni jako
dokładni i rzetelni, a jeszcze inni jako szybcy i tani. Wszystko zależy od tego, czym się
zajmuje dana firma i w jaką klientele celuje. Aby dostosowanie wzoru fototapety do specyfiki
firmy było nieco łatwiejsze, podpowiemy kilka sugestii dla przykładowych działalności.

Firmy zajmujące się sprzedażą – najlepiej sprawdzą się tu wzory w czerwonej kolorystyce, ponieważ czerwony kolor w największym stopniu pobudza nasz organizm,
jest kolorem energii i dynamizmu, czyli tego czego trzeba dobrym sprzedawcom.
Pracownie architektoniczne – doskonale będą pasować wzory kojarzące się z
projektowaniem budynków, architekturą i miejskimi klimatami jak wielkoformatowe
szkice, panoramy miast, a nawet zdjęcia własnych dokonań (wiele sklepów oferuje
możliwość wydruków własnych zdjęć)
Biura podróży – nic tak nie zachęci klientów, aby wejść sprawdzić ofertę biura podróży
niż piękne widoki z egzotycznych krajów i rajskich plaż. W takim otoczeniu samym
pracownikom też będzie się przyjemniej pracować, co przełoży się na lepszą sprzedaż
wycieczek.
Agencje reklamowe – w takich miejscach liczy się pobudzanie wyobraźni i uwalnianie
ducha kreatywności więc postawmy na fototapety z abstrakcyjnymi wzorami, w
różnorodnej kolorystyce lub na wzory prezentujące najlepsze dokonania naszych idoli.
Firmy związane z finansami – ludzie chcą powierzyć swoje pieniądze wyłącznie
sprawdzonym i rzetelnym firmom, więc nie powinniśmy wybierać wzorów, które
sugerowałyby, że jesteśmy nierozważni, a w firmie pracują lekkoduchy. Postawmy na
sprawdzone rzeczy, z których sektor bankowy korzysta od lat, czyli fototapety w
kolorach turkusowym, zielonym, granatowym i niebieskim. Wzory mogą przedstawiać
różne rzeczy, ale warto trzymać się tej kolorystyki, ponieważ psychologia kolorów nie
kłamie.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © 2019